کسب و کارهای اینترنتی جالب

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

کسب و کارهای اینترنتی جالب

زمانی که همه با بیل به دنبال گنج بودند، عده‌ای فهمیدند که ساخت بیل می‌تواند سود خوبی برای آنها داشته باشد، پس شروع به ساخت بیل کردند و آنها را به افرادی که دنبال گنج بودند می‌فروختند.

این ماجرا همچنان ادامه دارد، اما دیگر بیل در کار نیست، این بار سایت‌ها در تلاش هستند تا با تولید محتوا رشد کنند و درآمد بیشتری داشته باشند، و عده ای با تهیه محتوا برای این افراد درآمد خوبی دارند.

ماجرا خیلی ساده است، سایت‌های زیادی هستند که همگی به دنبال رشد و کسب درآمد بیشترند، خب برای اینکه یک سایت رشد داشته باشد، نیاز به تولید محتوا برای آن وجود دارد، پس نیاز به افرادی داریم که این محتواها را تولید کنند، و این افراد تولید کنندگان محتوای متنی نام دارند.

 

کسب درآمد از تولید محتوا و نویسندگی دقیقا چطوریه؟

در این روش شما برای سایت دیگران محتوا تهیه می‌کنید و در ازای آن پول دریافت می‌کنید، در واقع شما نویسندگی می‌کنید و با تولید محتوای متنی پای کامپیوتر در منزل یا حتی در محل کار کارفرما، پول دریافت می‌کنید.

شاید تصور کنید که مدیران سایت‌ها خودشان محتواها را تولید می‌کند، بله در برخی سایت‌های کوچکتر موسس سایت خودش محتواها را هم تولید می‌کند، اما در سایت‌ها کمی بزرگتر نیاز به نویسنده برای تولید محتوا وجود دارد. ( برخی از مطالب سایت ما را هم نویسندگان دیگر برای ما نگارش کرده اند).

 

کسب درآمد از تولید محتوا چقدر درآمد دارد؟

اینکه شما چقدر از تولید محتوای متنی یا همان نویسندگی درآمد کسب می‌کنید به دو فاکتور اصلی بستگی دارد.

فاکتور اول این است که شما چند ساعت در روز وقت می‌گذارید؟ مسلما هرچه بیشتر کار کنید مطالب بیشتری می‌نویسید و پول بیشتری هم دریافت می‌کنید.

فاکتور دوم این است که شما چقدر در این کار مهارت دارید، یعنی نوشته‌های شما از نظر کیفی در چه سطحی قرار دارند؟ مسلما هرچه مطالب شما کیفیت بالاتری داشته باشند، نرخ دستمزد شما هم بالاتر می‌رود.

اما به طور معمول درآمد نویسندگان در حال حاضر چیزی حدود ۲ الی ۶ میلیون تومان است که البته نویسندگان خیلی حرفه‌ای تر یا سرپرست‌ نویسندگان مبالغ خیلی بالاتری را هم دریافت می‌کنند.

منبع: http://ronaaq.com/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 24 آذر 1399 ساعت : 18:56
بازدید : 408