دستگاه های مورد استفاده در لوله بازکنی غرب تهران

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

دستگاه های مورد استفاده در لوله بازکنی غرب تهران

برای رفع گرفتگی لوله در تهران از بهترین لوله بازکنی استفاده می شود.

دستگاه گرفتگی فنری

یکی از روش های اصلی در لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران بزرگ و غرب تهران استفاده از دستگاه لوله بازکنی فنر است. این دستگاه با قابلیت بازکردن هر نوع لوله در هر اندازه ای می باشد. از قرار دادن فنرها و سر فنرها برای رفع گرفتگی و برش لوله ها استفاده می شود.

دستگاه پمپ فشرده سازی هوا

عملکرد این دستگاه فشار مستقیم هوا برای گرفتگی تا باز شدن است. گرفتگی متوسط ​​و جزئی توسط پمپ تراکم هوا انجام می شود.

دستگاه پمپ مکش هوا

از دستگاه پمپ مکنده در مواردی استفاده می شود که لوله فاضلاب با اشیاء قیمتی مسدود شده باشد و آن اجسام باید از ورودی لوله خارج شوند. ما از این دستگاه استفاده می کنیم. اشیای قیمتی را از لوله ها و چاه های فاضلاب بدون آسیب و تمیز در غرب و غرب تهران خارج کنید.

لوله بازکنی با فنر آبی

لوله بازکنی تضمینی با چشمه آب در سراسر تهران

دستگاه پمپ فشار آب چشمه

یکی از جدیدترین دستگاه های چاه باز کن که با استفاده از فشار آب و تراش فنری هر نوع گرفتگی را به صورت 100% تمیز و بدون هیچ گونه رسوبی باز می کند. شرکت خدماتی برادران جعفری از این نوع پمپ فشار آب چشمه و چشمه برای بازکردن سخت ترین گرفتگی ها در تمامی مناطق استان تهران استفاده می کند. حذف فوری و تضمینی لوله های فاضلاب، برش تضمینی رسوب و چربی از لوله های فاضلاب، بازکردن لوله های فاضلاب بدون آسیب و کثیف کاری.

این دستگاه دارای سه سیستم بسیار قدرتمند است

لوله بازکنی سه سیستم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های چاه باز است که در رفع گرفتگی های سخت مانند سیمان و غیره ایفای نقش می کند. سخت ترین لوله های فاضلاب مانند لوله های سیمانی، لوله های بسته شده از رسوب و گرفتگی لوله ها را با مصالح ساختمانی بدون آسیب رساندن به لوله و محیط لوله فاضلاب به صورت تضمینی و ارزان باز می کنیم. موسسه فنی لوله بازکنی برادران جعفری در غرب استان آماده عقد قرارداد در زمینه های حفر چاه، تخلیه چاه و سایر خدمات می باشد.


مناطق غرب تهران

((لوله بازکنی دهکده المپیک، لوله بازکنی حصارک، لوله بازکنی تهرانسر، لوله بازکنی زیبا شهر، لوله بازکنی پونک، لوله بازکنی صادقیه، لوله بازکنی استاد معین، لوله بازکنی استانبول، لوله بازکنی آریا شهر، لوله بازکنی چهار جداره، لوله بازکنی ف. لوله ستارخان، لوله بازکنی جنت آباد، لوله بازکنی مرزداران، لوله بازکنی گیشا، لوله بازکنی طرشت، لوله بازکنی شهرک غرب، لوله بازکنی چیتگر، لوله بازکنی شاران، لوله بازکنی شهران، لوله بازکنی اکباتان، لوله بازکنی فرحزاد، لوله بازکنی فردوس، لوله بازکنی داریان نو * لوله بازکنی سعادت آباد، لوله بازکنی آریا شهر، لوله بازکنی آیت الله کاشانی، لوله بازکنی اشرف اصفهانی، لوله بازکنی باغ فیض، لوله بازکنی شاهین، لوله بازکنی سازمان برنامه، لوله بازکنی شهرک آپادانا، لوله بازکنی شهرک اندیشه، افتتاحیه لوله شهرک نفت، لوله بازکنی ورودی، لوله بازکنی بیمه)))

 

https://loolebazkoni.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت : 10:14
بازدید : 336

سبد گل پایه دار هدیه زیبا و خاطره انگیز

روش های مختلفی برای تزیین و گل آرایی وجود دارد. اما یکی از بهترین گزینه ها برای این مناسبت ها و مراسم عمومی، سبد گل پایه دار است; تاج برای تبریک و تسلیت است.

سبد گل پایه دار یا تاج گل برای تبریک مراسم مختلف
هدیه دادن برای مراسم بزرگ و عمومی شرایط و قوانین خاص خود را دارد. مراسم های زیادی وجود دارد که شما به آنها دعوت می شوید اما نمی خواهید دست خالی در آنها شرکت کنید. انتخاب هدیه مناسب در این شرایط دشوار است. پیشنهاد ما این است که در این موارد گل هدیه دهید. مخصوصاً اینکه نسبت به سایر هدایا جنبه کلی تری دارند و این امتیاز زمانی است که ذائقه گیرنده را ندانید. روش های مختلفی برای تزیین و گل آرایی وجود دارد. اما یکی از بهترین گزینه ها برای این مناسبت ها و مراسم عمومی، سبد گل پایه دار است; تاج برای تبریک و تسلیت است. در ادامه در مورد این روش گل آرایی و بهترین فرصت ها برای هدیه دادن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 

سبد گل پایه دار چیست؟

سبد گل پایه دار یا همان تاج گل روشی از تزیین و گل آرایی است که در آن گل ها در کنار هم قرار گرفته و روی پایه چوبی یا فلزی که قسمت اسفنجی دارد تزیین می شود. نحوه تزیین گل روی این پایه ها متفاوت است و می تواند به صورت حلقه، دایره، اشک، تاج و هر شکل دیگری که بخواهید باشد. اسفنج روی پایه قبل از تزئین خیس می شود تا گل ها از این آب تغذیه شوند و در نتیجه ماندگاری بیشتری داشته باشند و دیرتر پژمرده شوند.

مواد پایه می تواند چوب یا فلز باشد که رایج ترین نوع چوب است و ارتفاع آن بسته به سلیقه شما می تواند از کوتاه تا بلند متفاوت باشد. پس از انتخاب پایه، انواع گل ها به زیبایی کنار هم قرار می گیرند و در نهایت مانند سایر روش های گل آرایی با تور یا روبان تزئین می شوند.

در چه مراسمی می توان تاج گل هدیه داد؟
سبد گل با گل یا تاج گل در مراسم بزرگ و عمومی به عنوان هدیه داده می شود. این گل ها دو منظوره هستند و هم برای شادی و هم برای عزاداری می توان هدیه داد. به عنوان مثال، می توانید در مراسمی که برای جشن یا بزرگداشت برگزار می شود تاج گل تبریک بدهید. این هدیه زیبا بهترین هدیه برای افرادی است که موفقیت های علمی یا ورزشی خود را جشن می گیرند.

 

همچنین می توانید آنها را در هر رویداد اداری یا شرکتی به عنوان هدیه هدیه دهید. مثلاً در سخنرانی ها، همایش ها، جشن های داخلی و...، هر مراسم عمومی دیگری، این هدیه گزینه مناسبی است. همیشه مجبور نیستید یک سبد گل با پایه یا اکلیل بدهید. اگر خودتان قرار است مراسم سخنرانی داشته باشید یا افراد مهمی را به شرکت و دفتر خود دعوت کرده اید، می توانید از این گل ها برای رنگ و روح بخشیدن به فضای مراسم استفاده کنید. سبد گل پایه دار یک هدیه عالی برای انواع عروسی، تولد، سالگرد و ... هر جشن بزرگ دیگری است.

اما تنها هدف از خرید سبد گل پایه، هدیه دادن تاج گل نیست و می توانید این گل ها را در مراسم ختم نیز هدیه دهید. تفاوت تاج گل تبریک و عزا در انتخاب نوع گل و نحوه تزیین آن است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

گل مناسب برای سبد گل پایه دار
همانطور که در بالا ذکر شد، بسته به جایی که می خواهید هدیه بدهید، نوع گل انتخابی شما متفاوت است. در تاج گل هایی که در مراسم عزاداری هدیه داده می شود، بیشتر از انواع گل های سفید با روبان مشکی استفاده می شود. حالا در تاج گل تبریک می توانید از انواع گل های رنگارنگ و زیبا استفاده کنید. به طور کلی بهترین گل هایی که می توان برای تزئین سبد گل با پایه استفاده کرد عبارتند از:

مریم گلی: یکی از گل های اصلی مورد استفاده در تاج گل مریم گلی است. این گل بیشتر در لبه تاج استفاده می شود که جلوه بسیار زیبایی به آن می دهد و تاج گل را بزرگتر نشان می دهد.

 

 

گل گلایل: این گل یکی دیگر از گزینه های رایج برای تزیین سبد گل با پایه است. که در رنگ های سفید و صورتی، زرد و ... موجود است و می توان از آن برای تنوع بخشیدن به دسته گل ها استفاده کرد.
گل رز: جزء جدایی ناپذیر هر دسته گلی گل رز است. آنها همچنین در رنگ ها و نژادهای مختلف موجود هستند که بسته به سلیقه شما می توان از آنها در تاج گل استفاده کرد.
گل آنتوریوم: این گل زیبا با ظاهر خاص و منحصر به فرد خود می تواند گل تبریک شما را زیباتر از گذشته کند و خبر خوب این است که رنگ های متنوعی نیز دارد.
گل آستریا: اگر می خواهید برای عاشقان خاص هدیه بدهید، حتما گل آستریا را در سبد گل خود قرار دهید که با رنگ جذاب نارنجی خود زیبایی دسته گل را چند برابر می کند.
نیلوفرها: لطافت نیلوفرها همان چیزی است که در دسته گل خود می خواهید. پس حتما از این گل زیبا در تاج خود استفاده کنید.
در کنار گل های بالا می توانید دسته گل خود را با انواع برگ سبز و سوزنی یا چرم تزئین کنید.

 

https://hanigol.com/product-category/flower-crown/congratulations


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت : 22:15
بازدید : 345

مزایای استفاده از کلایمر مکانیکی

دستگاه بالابر که در ایران بیشتر با نام Climber شناخته می شود، در واقع نوعی وسیله دسترسی برای دسترسی به نمای ساختمان های بلند، سدها، پل ها، سیلوها، مخازن نفت و ... است که برای نگهداری، نظافت، رنگ آمیزی، نصب پانل های کامپوزیت و به طور کلی بازسازی و نگهداری (Maintenance) سازه های بلندمرتبه ای که دسترسی به آنها مشکل است که در مدل های دستی و برقی طراحی شده اند.

کاربرد:
ست خرید کلایمر مکانیکی عمدتاً برای رنگ آمیزی و سیمان کاری در کارهای ساختمانی و شستشو در ساختمان های کم ارتفاع استفاده می شود.
ست کلایمر مکانیکی نیز از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از:? وینچ مکانیکی کوهنورد، کابین یا سکو، سیم بکسل و سازه های مهار کننده بالای ساختمان


مزایای استفاده از کلایمر مکانیکی

1- بهترین جایگزین برای داربست فلزی در کارهای ساختمانی و صنعتی. در کارهای ساختمانی از داربست های فلزی برای عملیات ساختمانی استفاده می شود که دارای مشکلات مختلفی بوده و از نظر ایمنی جانی برای استفاده کنندگان بسیار ضعیف است و همچنین هزینه مالی سنگینی را به کارفرمایان تحمیل می کند و سرعت پیشرفت پروژه را کاهش می دهد. در حالی که کلایمرها تمام مشکلات فوق را حل می کنند

2- افزایش ضریب ایمنی کاربران و احساس راحتی برای کاربران. این دستگاه از شش سیستم امنیتی مختلف بهره می برد. این سیستم های امنیتی می توانند از خراب شدن دستگاه در مواقع اضطراری جلوگیری کنند. علاوه بر سیستم های امنیتی مختلفی که بر روی کابل اصلی دستگاه کار می کنند، از کابل امنیتی مستقل نیز در دستگاه استفاده می شود که همیشه توسط سیستم توقف موازی (بلاک استاپ) و در شرایط امنیتی که هیچ یک از سیستم ها قفل نمی شود، قفل می شود. موجود (سیستم ترمز چتر نجات - ترمز قوس الکتریکی - ترمز لنت) در هنگام کار عمل نمی کند و کل مجموعه را قفل می کند. همچنین سیستم دیگری بر روی دستگاه نصب شده است که با افزایش وزن سازه، قابلیت اطمینان و فشردگی سیم بکسل را افزایش داده و در نتیجه ضریب ایمنی دستگاه را افزایش می دهد.

3- توجیه اقتصادی بسیار مناسب. هزینه نصب و راه اندازی کلایمر در مقایسه با داربست کم است.

4- افزایش سرعت پیشرفت کار بدلیل عدم وجود محدودیت های مختلفی که در داربست های فلزی وجود دارد مانند جابجایی تخته و …

5- عدم نیاز به نیروی انسانی متخصص برای نصب و استفاده های متعدد.

6- سهولت نصب و حمل و نقل. تمامی قسمت های دستگاه به وسیله پیچ و مهره به هم متصل شده اند، بنابراین به راحتی می توان آن را مونتاژ و جدا کرد.


قسمت های مختلف مجموعه مکانیکی کلایمر:

1. وینچ مکانیکی کلایمر. دو وینچ مکانیکی کلایمر در یک مجموعه از ماشین آلات نصب شده است. این دستگاه از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار بوده و در داخل آن از سیستم های امنیتی مختلفی استفاده شده است که عبارتند از:

استفاده از دو سیم بکسل هسته فولادی یکی به عنوان کابل حامل و دیگری به عنوان کابل امنیتی برای افزایش ضریب ایمنی بالابر استفاده شده است.
به دلیل استفاده از سیستم لنت ترمز در آسانسور، آسانسور می تواند در هر ارتفاعی ثابت بماند.
وینچ Climber مجهز به فناوری Block Stop می باشد.
وینچ مکانیکی دارای ترمز V شکل است که با افزایش وزن مجموعه ضریب ایمنی را افزایش می دهد.
وینچ کلایمر دارای سیستم ترمز گریز از مرکز است.
کلایمر دارای سیستمی است که با افزایش بار، قابلیت اطمینان را افزایش می دهد.

2. سیم بکسل. در یک مجموعه از 4 سیم بکسل با عیار 8 هسته فولادی نسبت به ارتفاع ساختمان استفاده شده است.

3. کابین یا پلت فرم مدولار. طول کابین مورد استفاده در کلایمر مکانیکی 6 متر می باشد که از سه قسمت 2 متری تشکیل شده است که توسط پیچ و مهره به هم متصل شده اند و به همین دلیل می توان طول کابین را کم و زیاد کرد. همچنین برای حمل و نقل آسان و ارزان می توان این کابین را برچید.

4. سازه های نگهدارنده بالای ساختمان.
این سازه ها برای تحمل وزن کابین طراحی و ساخته شده اند و در بالای ساختمان قرار دارند.
این سازه ها همچنین برای حمل و نقل آسان قابل جداسازی و مونتاژ هستند.
برای تحمل وزن کابین در قفسه این سازه از وزنه های تعادلی که بلوک های بتنی هستند استفاده می شود. همچنین این سازه ها متحرک بوده و با استفاده از چرخ های زیرین آن می توانند در جهت عرض ساختمان حرکت کنند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ساعت : 19:19
بازدید : 333

کوچه کابوس و بهترین فیلم های نوآر مدرن

بازسازی اغواکننده گیلرمو دل تورو از فیلم خارجی در کنار LA Confidential، The Postman Always Rings Twice و موارد دیگر در ژانر جذابی قرار گرفت.


ماندگارترین تصاویر و خاطرات ما از فیلم نوآر ریشه در دهه‌های 1940 و 1950 دارد: کلمات و تصورات تک رنگ فدوراها، لباس‌های شلخته ساتن و صدای بی‌محدودیت دود سیگار ناگزیر به ذهن می‌رسند. این موضوع، پرداختن به این ژانر را در عصر حاضر دشوار می کند، حتی اگر مضامین و زوایای اجتماعی آن به سختی مربوط به دوران خاص باشد. بیش از حد به استایل دوره متمایل شوید و به نظر می‌رسد که فضای بازی خالی است. آن را بیش از حد به روز کنید و عاشقانه های سایه از بین می روند.

بازسازی اغواکننده Nightmare Alley توسط گیلرمو دل تورو (اکنون در تمام پلتفرم‌های اصلی VOD) تقریباً تعادل را به دست می‌آورد، حتی اگر تولید اوایل دهه 40 و طراحی صحنه و لباس آن مجلل باشد به‌گونه‌ای که نسخه اصلی ادموند گولدینگ در سال 1947، هنوز جزو تاریک‌ترین فیلم‌هاست. و از همه نوآرهای کلاسیک خشن‌تر است، هرگز فکر نمی‌کردم چنین باشد. فیلم دل تورو که گران‌قیمت ویرانه است و به شدت نورپردازی می‌کند، درجه‌ای از فتیشیسم ژانر را در خود جای می‌دهد، هرگز کمتر از زمانی که کیت بلانشت روی پرده می‌رود، غلاف و اسپری روی موها می‌آید و به عنوان یک روانکاو زهرآگین زن کشنده طوفانی به راه می‌اندازد. اما تلنگری واقعی از فساد انسانی و کنجکاوی اخلاقی را حفظ می‌کند، که همگی در نقش اصلی برادلی کوپر به‌عنوان یک کارگر کارناوال جاه‌طلب و خونسرد که به هر قیمتی می‌خواهد وارد جامعه بالا شود، حفظ می‌شود. کوپر به اندازه کافی کت و شلوار فدورا و کمر بلند می پوشد، اما زندگی درونی شکنجه شده شخصیت او هرگز گیومه پوشیده نمی شود.

فیلم رافلسون بر چیزی تمرکز دارد که سلفش نتوانسته بود: انرژی آشکار جسمانی بین ستاره‌های جک نیکلسون و جسیکا لانژ.
Nightmare Alley با اعتقادی شبیه به LA Confidential کورتیس هنسون (Amazon) - که اکنون 25 ساله است، اما چنان متقاعد کننده در دوره و زیبایی شناسی خود غوطه ور شده است که به نظر می رسد بسیار قدیمی تر و تازه تر به نظر می رسد. این اقتباس سیاه دل و اسیدی از حماسه هزارتویی پوسیدگی پلیسی جیمز الروی بازسازی هیچ ویژگی کلاسیکی نبود: با توجه به بافت های غنی و درزدار هالیوود اواسط قرن، به سادگی احساس می شود باید همیشه وجود داشته باشد. جهان سازی و تسلط بازیگران تمام ستاره آن در نوآر جاز و شوخ. فیلم هنسون یک سال بعد از لی تاماهوری با سبک مشابه، طرح‌ریزی شده و کم‌به یاد ماندنی آبشارهای مولهالند (آمازون)، یک انحراف مناسب و لذت‌بخش که در آن به نظر می‌رسد هر بازیگری چشم‌گیر است و ژست گرفته است، منتشر شد.

فیلم دل تورو همچنین خط بدشانسی را برای فیلمسازانی که نمونه‌های محبوب این ژانر را دوباره تصور می‌کنند شکست: بازسازی‌های بی‌نظیر دهه 1970 خواب بزرگ و غرامت مضاعف به دلیلی فراموش شده‌اند. اما برداشت تند و تند باب رافلسون در سال 1981 از پستچی همیشه دوبار زنگ می زند (Google Play) بهتر از آن چیزی است که منتقدان تمسخر آمیز در آن زمان پیش بینی می کردند. به‌دنبال بهبود سبک تای گارنت (Tay Garnett) نیست، یعنی در سال 1946، در عوض بر چیزی تمرکز می‌کند که سلف خود نتوانسته بود: انرژی آشکار جسمانی بین ستاره‌های جک نیکلسون و جسیکا لانژ. و The Underneath (تلویزیون اپل) استیون سودربرگ با موفقیت منبع نوآر خود (کریس صلیب 1949 اثر رابرت سیودمک) را با قرار دادن آن در محیطی خاص از تاریکی شهری اواسط دهه 90 آمریکا و کیاروسکوروهای ترد جایگزین شده با نورهای نئونی صفراوی بازسازی کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت : 14:57
بازدید : 338

چراغ دوچرخه ( راهنمای خرید )

چراغ های دوچرخه در جلو و عقب دوچرخه وصل می شود. هدف اصلی از تهیه این چراغ ها بهبود دید در جاده و مهمتر از آن مشاهده بهتر سایر رانندگان نسبت به موقعیت دوچرخه سواران در تاریکی شب است. دوچرخه سواری در شب به طور قابل توجهی خطرناک تر از روز است. برخی از دوچرخه سواران به برچسب روی دوچرخه یا پوشیدن روکش های رنگی بسنده می کنند که اصلا کافی نیست. اگر دوچرخه سوار حرفه ای یا نیمه حرفه ای کوهستان یا جاده هستید، حتماً یک نور مناسب و مطمئن برای دوچرخه خود تهیه کنید.


تاریخ

اولین چراغ دوچرخه در سال 1876 (143 سال پیش) از روغن ساخته شد و برای دوچرخه های معمولی طراحی شد. چراغ قوه دوچرخه برقی اولین بار در سال 1888 اختراع شد، اما تا 10 سال بعد به یک محصول جدی و کاربردی تبدیل نشد.

آنها از یک لامپ رشته ای با باتری سرب-اسید طراحی شده بودند و با یک دینام در مرکز چرخ شارژ و روشن می شدند. اما امروزه تکنولوژی این چراغ ها به کلی تغییر کرده است و بسیار روشن تر و سبک تر هستند. و حرفه ای تر شده اند و دیگر از قطعه ای به نام دینام استفاده نمی کنند.


انواع چراغ دوچرخه

امروزه چراغ های دوچرخه در مدل ها و کیفیت های مختلفی طراحی و تولید می شود. هنگام خرید این چراغ ها ابتدا از خود بپرسید که هدف شما از تهیه آنها چیست؟ شما می خواهید ببینید یا دیده شوید. چراغ های جلوی قدرتمند معمولاً قابل شارژ و گران تر از مدل های پایین تر خود هستند. در واقع می توان گفت که یک قاعده کلی وجود دارد که هر چه لومن یا روشنایی یک لامپ بیشتر باشد، نور خروجی بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود.

 

یکی از نکاتی که در خرید چراغ قوه دوچرخه باید به آن توجه کرد مدل و میزان مصرف باتری است. مدل های قدرتمند هزینه بیشتری دارند، اما به دلیل استفاده از باتری های لیتیوم یونی قابل شارژ با حداقل سیکل شارژ 500 بار، هزینه باتری شما کاهش می یابد و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می شود. بنابراین اگر دوچرخه سوار حرفه ای هستید، چراغ های حرفه ای با باتری قابل شارژ تهیه کنید. اما اگر دوچرخه سوار حرفه ای نیستید و مصرف بالایی ندارید از چراغ های با قیمت مناسب تری با باطری های نیم قلمی یا قلمی استفاده کنید که معمولا با چندین LED طراحی شده و مصرف پایینی دارند.

 

به طور کلی مانند سایر وسایل نقلیه، چراغ های سفید در جلو و دسته دوچرخه و چراغ های قرمز در پشت صندلی نصب می شود. اکثر چراغ‌های دوچرخه دارای حالت‌های روشنایی متفاوتی هستند و به کاربر این امکان را می‌دهند که حالت‌های روشنایی را بر اساس میزان شارژ باتری تنظیم کند. البته چراغ های خطر معمولاً بیش از یک یا دو حالت روشنایی ندارند. جالب است بدانید در کشورهای پیشرفته قوانین سختگیرانه ای برای دوچرخه سواران در نظر گرفته شده است، مثلاً در برخی از کشورهای اروپایی مانند آلمان یا هلند چراغ های قرمز چشمک زن روی دوچرخه ها ممنوع است یا در فرانسه دوچرخه های بالای 11 کیلوگرم ممنوع است. باید سیستم داشته باشد نورپردازی مناسب. برخی از افراد نیز چراغ قوه پلیس خود را روی کلاه ایمنی دوچرخه خود می گذارند و از آن به عنوان چراغ روی دوچرخه خود استفاده می کنند.


نتیجه

دوچرخه سواری در شب هیجان و آرامش خاص خود را دارد. اما خطر بیشتری وجود دارد که شما را تهدید می کند. شما باید مطمئن شوید که دوچرخه شما دارای تجهیزات روشنایی مناسب است تا شما را ایمن نگه دارد. اگر به هر دلیلی تصادف یا حادثه ای در شب اتفاق بیفتد، ممکن است یکی از مقصران اصلی آن باشید زیرا هیچ سیستم روشنایی برای دوچرخه خود تهیه نکرده اید. پس یک سیستم روشنایی خوب تهیه کنید تا سفری امن و لذت بخش داشته باشید.

 

https://jahancyclet.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d9%88-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 15:29
بازدید : 335